HomeBina ve Tesis Yönetimi

Bina ve Tesis Yönetimi

Bina ve tesis yönetimi, AVM, site, tesis, apartman gibi yerlere yöneticilik ve danışmanlık için verilen hizmettir. Bizler, site, apartman, tesis, AVM için en uygun yönetim hizmetini sağlayan bir ekibiz. Bina ve tesis yönetimi hizmeti olarak hedefimiz, yapılarda kaliteli bir yaşamın sağlanması için, uzman, tecrübeli ekip arkadaşlarımızla, yüksek standartlı, ekonomik hizmet sunmak ve müşterilerin ihtiyaçlarını ve isteklerini en iyi şekilde yerine getirmektir.

Bina ve Tesislerde Yaşam Kalitesini Artırmak

OWL Group bina ve tesis yönetimi hizmetimizde hedefimiz, ortak yaşam alanlarınızda yaşam kalitenizin arttırılmasını sağlamak ve yönetimle ilgili hiçbir sorunla muhatap olmamanızı sağlanmaktadır. Yönetime dair giderlerin en düşük seviyede tutulmasını sağlamaktayız. Yöneticilik yaparken şeffaflığa önem veriyoruz. Yönetim işlemleri ile ilgili duyuruları ortak alanlara asarak, istenirse e-mail yoluyla, istenirse müşteri hizmetleri aranarak herkesi bilgilendirmekteyiz.

Bina ve Tesis Yönetimi İçin Verdiğimiz Hizmetler Nelerdir?

  • Bizler düzenlediğimiz toplantıların ve yönetim organının oluşturulmasında kat mülkiyet kanununa göre davranmaktayız.
  • Tesisinizin yönetimi için size bina ve tesis yönetimi olarak yönetim programı hazırlamaktayız.
  • Apartman veya sitenin tüm gelir ve giderlerin aylık olarak rapor ederek sizlerin bu bilgilere kolayca ulaşabilmenizi sağlıyoruz.
  • 10 günlük periyotlar halinde yönetimle alakalı bilgileri toplayıp kontrol ediyoruz. Gerekli evrakların takibi ve işlemlerini yapmaktayız.
  • Kat sahipleri arasında ödemesini yapmayanların listesini hazırlamaktayız.
  • Düzenli olarak gelir ve gider raporları hazırlıyoruz. Kat sahipleri ve yönetim grubu gerekli görürlerse kasa raporları hazırlamaktayız.
  • Aylık olarak bankayla ilgili işlemler için rapor hazırlamaktayız.
  • Bina ve sitelerinizde ortak yerlerde kullanılan elektrik, su ve doğalgaz borç takiplerini yapmaktayız.
  • Ödenmeyen aidatları, yönetim toplantılarında yapılan planda belirtildiği oranda gecikme faizleri olarak hesaplarız. Bu hesaplanan miktarı ise site yönetiminin mali çizelgesinde gelir olarak not alırız.
  • Bina ve tesis yönetimi hizmeti sunan bizler; site müdürü, görevli hizmetli, diğer personellerin SGK işçi giriş ve çıkış işlemlerini yapmaktayız. Personelin maaş bordrolarını hazırlamaktayız. Aylık bildirgeleri çıkartıp SGK’ya düzenli olarak bildirmekteyiz.
  • Bina ve tesislerde talep edilen bireysel hizmetler olmaktadır. Bunlar, nakliye, araç yıkama, yemek siparişi, ev temizliği, çilingir, emlakçılık, ev ilaçlama, sigorta, ev dekorasyonu, tamirat, mobilya gibi hizmetlerdir. Anlaşmalı olduğumuz firmalarla iletişime geçerek uygun fiyat ve kaliteli hizmetlerle sizler için aracı olmak isteriz.

Bina ve Tesislere Verilen Destek Hizmetleri

OWL Group olarak binalarınızdaki yönetici ve yönetim kuruluna hizmetler sunabiliriz. Binalarınızın yönetimine ilişkin tüm yetki ve sorumluluklar seçtiğiniz yönetici ve yönetim kurulunda kalacaktır. Sadece hizmetimizden faydalanmak için yönetimin bize yetki vermesi gerekmektedir. Size sunacağımız hizmetleri siz seçmektesiniz. Seçtiğiniz hizmetlerle ilgili yapacağımız tüm işlemler yönetiminiz adına yapılmaktadır. Bizler başta mali işler olmak üzere tüm işlemlerinizi yönetici ve yönetim kurulu bilgisi ve onayıyla yaparız.

Bina ve Tesis Yönetimi Hukuk Desteği

Bina ve tesis yönetimi hizmetlerimiz arasında sizler için hukuk desteği de vermekteyiz. Verilen destekler şunlardır:

  • Aidat borçlarınızın alınmasıyla ilgili hukuki süreç hakkında destek verebiliriz.
  • Kat mülkiyet kanunu kapsamında yönetim kurulunun oluşturulmasını sağlarız. Ayrıca toplantılar için kat sahiplerine ve genel kurul toplantılarının kanuna göre gerçekleşmesini organize ederiz.
  • Kat sahiplerinin yükümlülüklerini yerine getirmemeleri durumunda karşı karşıya kalacakları hukuki durumların kendilerine bildirilmesini sağlarız.
  • Site, tesis, apartman yönetimine dair hukuki konularda danışmanlık hizmeti vermekteyiz.
  • Site, tesis, apartmanlarda meydana gelecek hukuki ihtilafların çözümünde gerekli incelemeleri yaparak destek vermekteyiz.
  • Gecikmiş aidat borçlarının tahsil edilmesini, ödenmeyen borçlara dair olarak hukuki sürecin başlatılması ve takibinin yapılmasını sağlamaktayız.
  • Alım satım gibi bina yöneticilerinin taraf olacağı anlaşmaların hazırlanması ve uygulanmasını sağlamaktayız.
  • Site, bina, apartmanlarda yapılacak her bina ve tesis yönetimi işlemlerinin ve alınacak kararların hukuka uygun olarak yapılmasını sağlamaktayız.

OWL Group Bina ve Tesis Yönetimi Danışmanlık Hizmetleri

Apartman, site, iş merkezi, AVM gibi bina ve tesislerinize sadece danışmanlık yapmamızı istiyorsanız, yönetici ve yönetim kurulu üyelerinize danışmanlık yapabiliriz. Bina ve tesislerinizde çıkabilecek problemlerin çözümü için kat mülkiyet kanununa uygun olarak yazılı veya sözlü çözümler üretebiliriz.

Bizler, apartmanlara özel bir hizmet olarak aidatların yüksek tutarlarda olmasından yakınan kat sahiplerine uygun çözümler sunuyoruz. Apartman giderleri kat sahipleri olarak sizlerin bütçesini zorluyorsa, bizleri aramanız yeterli olacaktır. İlk önce rapor hazırlarız. Bu raporu hazırlarken apartmanınızla ilgili önceki döneme ait harcamalar, daire sayısı gibi bilgileri göz önünde bulundururuz. Hazırladığımız raporla gerekli değerlendirmeyi yaparak sizlere düşük maliyetle kaliteli hizmet sunmak için teklifte bulunuruz.

OWL Group olarak bina ve tesis yönetimi alanında,  yüksek kalite ve düşük maliyetli olmak üzere, tecrübeli personelimizle, sizlerin memnuniyetini amaç edinerek faaliyet göstermekteyiz.

© 2017 – 2021 Tüm Hakları Saklıdır. OWL Group Danışmanlık ve Yönetim

Yazılım ve Tasarım Duende Medya