HomeResepsiyon Hizmetleri

Resepsiyon Hizmetleri

OWL Group olarak resepsiyon hizmetleri vermekteyiz. Özel seçilmiş, insan ilişkileri kuvvetli, diksiyonu ve fiziki görünümü düzgün resepsiyon görevlilerimiz ile bu alanda faaliyet göstermekteyiz.

Resepsiyon görevlisi, otel, pansiyon, özel hastanelerde, kurumsal şirketlerde, holdinglerde karşılama bölümünde çalışmaktadır. Resepsiyonist ve ön büro elemanı olarak da bilinirler. Resepsiyon görevlilerinin daha çok çalıştıkları işletmelerde gelen misafirleri ve gelecek olan kişileri karşılamak, yardımcı olmak gibi görevleri vardır. Ayrıca gelen misafirlerin kayıtlarını tutarlar.

Resepsiyon Hizmetleri Nelerdir?

Biz, resepsiyon görevlilerimizi işletmelerinizde kaliteli hizmet sunmaları için eğitim programından geçirmekteyiz. Tesisinize değer katacak en önemli personellerden biri olan resepsiyon görevlilerinin görevlerini resepsiyon hizmetleri kategorisinde sıralayalım:

  • Resepsiyon görevlilerimiz, işletmenize başvuruda bulunan müşterileri karşılar, tanıtıcı bilgiler verirler.
  • Otellerinizde çalışacak resepsiyon görevlilerimiz gelen müşterilere odalarını konusunda bilgi verirler ve gerekirse müşterilere odalarını gösterirler.
  • Otellerinizde çalışacak resepsiyon görevlisi personelimiz, müşteriler için giriş formu doldururlar.
  • Otellerinizde çalışan resepsiyon görevlilerimiz, polis defterine müşterinin kimliği ile ilgili bilgileri yazar.
  • Otelinize gelen yabancı uyruklu müşterileri emniyete bildirirler.
  • Otelinize gelen müşterilere kalacakları odanın anahtarını verirler.
  • Otele telefonla alınan başvuruların kayıtlarını tutarlar. Rezervasyon yaptıran müşteriye yerlerini ayırırlar. Müşteri odalarına özel emir formlarıyla ikramlar gönderirler.
  • Şehir dışından gelmiş müşterilere, şehrin tarihi, turistik, eğlence yerleriyle ilgili bilgi verirler.
  • Resepsiyon görevlilerimiz, müşteri, odasıyla ilgili sorun yaşarsa ilgilenir ve gerekirse müşterinin odasını değiştirir.
  • Oteldeki boş ve dolu yatak adetlerini belirleyip yönetime bildirir. Otele gelen müşteriyi istediği saatte uyandırır.
  • Resepsiyon görevlilerimiz müşterilerin para, kıymetli eşya, önemli evrak gibi emanetlerini saklamak üzere emanete alır. Alınan emanetleri formlara kaydeder.
  • Otele gelen müşterilerinizin hesabını tutar ve faturalarını hazırlarlar.
  • Resepsiyon formunu tutarlar.
  • Resepsiyon görevlilerimiz otelden ayrılan müşterilerin hesaplarını tahsil ederler.
  • Resepsiyon görevlilerimiz, müşteri otelden ayrılırken müşterinin bagajını odadan aldırarak, müşteri çıkışını yapar.

OWL Group Resepsiyon Görevlilerinin Nitelikleri

OWL Group resepsiyon hizmetleri departmanında resepsiyon görevlisi olarak başvurusu kabul edilmiş personelimize mesleki eğitimler vermekteyiz. Mesleki eğitim haricinde resepsiyon görevlisi olarak işletmelerde görev alacak personelimizin bazı özelliklere sahip olmalarına dikkat etmekteyiz. Bu özellikler şunlardır:

  • Resepsiyon görevlilerimiz çalıştıkları işletmelerde daha çok ayakta durmaktadırlar. Uzun süre ayakta çalışabilecek bedence dayanıklı kişilerin resepsiyon görevlisi olarak çalışmalarına olanak sağlamaktayız.
  • Resepsiyon görevlilerimiz fiziksel açıdan düzgün kişilerden oluşmaktadır. Müşterilerin işletmelere ilk girişte göreceği kişiler resepsiyon görevlileri olduğu için, firmanın imajıyla ilgili ilk izlenimi müşteriye onlar vermektedir. O yüzden resepsiyon görevlilerimizin güler yüzlü, saygılı ve fiziksel olarak düzgün kişiler olmalarına dikkat etmekteyiz.
  • İşletmelere resepsiyon hizmetleri için göndereceğimiz resepsiyon görevlilerimiz insanlarla iyi iletişim kuran, empati sahibi, sakin, müşterilerin isteklerini ve duygu durumlarını anlayacak vasıflara sahip personelimizdir.
  • Resepsiyon görevlilerimiz müşterileri veya muhatap oldukları kişileri ikna edebilecek kabiliyette, diksiyonları düzgün kişilerdir.
  • Otel, pansiyon, şirketlerde, holdinglerde çalışmak üzere yetiştirdiğimiz personelimiz, küçük ayrıntıları algılayabilen ve sır saklayabilen kişilerdir.
  • Resepsiyon hizmetleri kapsamında işe aldığımız personelimizin güçlü bir hafızaya sahip olmaları gerekir.
  • İşletmelerin imajlarından biri olan resepsiyon görevlilerimize temiz, düzenli, dikkatli kişiler olmaları konusunda eğitim verilmektedir.

Her Sektörde Gerekli Olan Resepsiyon Hizmetleri

Resepsiyon görevlileri genellikle otel, pansiyon gibi yerlerde çalışmakla birlikte otel ve konaklama sektörü haricinde de çalışabilecekleri işletmelerden bahsedelim. Resepsiyon hizmetleri kapsamımızda farklı sektörleri düşünerek personelimizi yetiştirmekteyiz. Resepsiyon görevlilerimizin çalışabileceği farklı sektörler şunlardır:

  • İnsan trafiğinin çok fazla olduğu sağlık merkezlerinde danışma bölümünde,
  • Danışmanlık hizmeti veren şirketlerde,
  • Müşterilerle iletişimin ve pazarlamayla ilgili bilginin önemli olduğu galeri gibi yerlerde,
  • Her yerde açılan ve gün geçtikçe sayıları artan spor salonları ve spa merkezlerinin danışma bölümünde,
  • Avukatlık bürolarında müşteri telefonlarına cevap veren, notlar alan ve müşterileri karşılayan danışma bölümünde,
  • Gayrimenkul firmaların danışma bölümünde çalışabilirler.

OWL Group resepsiyon hizmetleri olarak, resepsiyon görevlisi olacak personelimize ziyaretçiye veya müşteriye, karşılama anından uğurlama anına kadar geçen sürede, nasıl davranacağı konusunda eğitim programları vermekteyiz. Müşteriyle doğru iletişim kurmayı, müşterinin konaklama veya ziyareti boyunca doğru yönlendirme yapmayı resepsiyon görevlilerimize öğretmekteyiz. Resepsiyon görevlisi olma vasfını taşıması şartıyla, personellerimiz mülakatlardan geçerek işe alınıp, resepsiyon hizmetleri için özel olarak eğitildikten sonra görevlerine başlarlar. Biz resepsiyon hizmetleri alanında profesyonel olduğumuzu ve müşteri memnuniyetini hedef noktamız olarak belirlediğimizi söyleyebiliriz. O yüzden işletmelerinizin ilk imajı için sizi temsil edecek ve kaliteli hizmet verecek eğitimli resepsiyon görevlileri hizmetlerimizden yararlanabilirsiniz.

© 2017 – 2021 Tüm Hakları Saklıdır. OWL Group Danışmanlık ve Yönetim

Yazılım ve Tasarım Duende Medya